HURTOWA KADZIDŁA, MINERAŁY & RZEMIOSŁO ZE ŚWIATA
  • 0033 749 657 954
  • chaima.baal@arabesk.eu

Często Zadawane Pytania

Jak otworzyć konto?

Jak zamówić ?

Pour passer une commande, il faut, une fois connecté, ajouter tous les articles dans votre panier, en quantité souhaitée. Pour aller plus vite, vous pouvez depuis la liste de produits remplir toutes les quantités et cliquer une seule fois sur "ok". Tout s'ajoutera en quantité voulue dans votre panier.
Le minimum de commande est de 100€ HT et le FRANCO est à 350€ HT. Lorsque vous avez terminé votre panier, vous pouvez le valider en cliquant sur "Voir mon panier". Vous accèderez ainsi à la page de commande où vous pourrez choisir le mode de paiement et de livraison, et régler ou valider celle-ci. Elle sera immédiatement prise en compte par notre serveur et sera préparée dès paiement ou preuve de paiement dans le cas d'un virement.

Comment puis-je payer ma commande ?

Carte Bleue: Udostępniono Ci kilka metod płatności w celu uregulowania zamówień. Powinieneś wiedzieć, że bezpośrednia płatność Carte Bleue za pośrednictwem naszego bezpiecznego systemu Mercanet spowoduje wysłanie powiadomienia, które sprawi, że Twoje zamówienie będzie PRIORYTETEM w przygotowaniu. Jeśli napotkasz problem z Mercanetem, nie wahaj się z nami skontaktować.
Czek: Masz możliwość wysłania czeku na opłacenie zamówienia, który zostanie przygotowany po otrzymaniu. Czek należy wystawić na „ARABESK” i wysłać do nas na adres 8 chemin de Casseèvres, 31790 Saint-Jory.
Przelew bankowy: Możesz wysłać przelew bankowy do naszej firmy, aby zapłacić za zamówienie. Wyślemy to po otrzymaniu środków lub dowodu wpłaty z Twojego banku e-mailem na adres comptabilite@arabesk.eu. Jeśli wybierzesz tę metodę płatności, nasz RIB zostanie automatycznie przesłany do Ciebie e-mailem.

Mojego przedmiotu nie ma już w magazynie, co mam zrobić?

Jeśli artykuł, który chcesz zamówić, nie jest już dostępny w magazynie, możesz umieścić o nim powiadomienie, a gdy tylko będzie ponownie dostępny, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail. Jeśli jest to produkt, który chcesz zamówić w dużych ilościach lub jest Ci potrzebny za wszelką cenę, nie wahaj się z nami skontaktować w celu ustalenia przewidywanego terminu uzupełnienia zapasów dla danych referencji.

Jak długo mogę przechowywać koszyk w toku?

Mając świadomość, że nasi profesjonalni klienci składają duże zamówienia, normalne jest budowanie koszyka stopniowo w ciągu kilku dni. Data koszyka jest automatycznie aktualizowana po dodaniu lub usunięciu produktu. Po 30 dniach bez modyfikacji koszyka otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z przypomnieniem, że koszyk jest w toku i będzie on bezpośrednio dostępny z poziomu wiadomości e-mail. Będziesz mógł go zmodyfikować według swoich potrzeb, a następnie złożyć zamówienie.

Jak zmienić dane mojego konta?

Wszystkie informacje o koncie można modyfikować w obszarze klienta.
Będziesz mógł zmienić imię i nazwisko koordynatora, adres dostawy (lub komentarz do zamówienia, jeśli jest jednorazowe), adres e-mail, hasło oraz wszystkie informacje powiązane z firmą, którą reprezentujesz.